[Modul] Osobní odběr + pokladní doklad
Doplňující modul pro PrestaShop 1.5.x, PrestaShop 1.6.x, PrestaShop 1.7.x
Prestashop jako open source řešení pro internetový obchod byl zcela zdarma vyvinut skupinou vývojářů v Paříži a přeložen do více jak 50 světových jazyků. Přestože je systém neustále zdokonalován, vylepšován, je nutné jej pro kvalitní práci v něm přizpůsobit pravidlům dané země. K těmto účelům jsou vytvářeny doplňující moduly.
Pokud provozujete kamenné prodejny, sklady nebo odběrná místa s možností osobního převzetí zboží, nabízíme doplňující platební modul Osobní odběr + pokladní doklad (Platba hotově). Modul nabízí vašim zákazníkům výběr způsobu platby pro zaplacení v hotovosti a odebrání zboží přímo na vašich provozovnách. Po zaplacení zboží zákazníkem umožňuje modul následně tisk příjmového pokladního dokladu s vyplněnými údaji z vybrané objednávky.
Jak to celé funguje?
- Modul po potvrzení objednávky automaticky zašle zákazníkovi e-mail s místem převzetí a otevírací dobou provozovny a nastaví u objednávky status "Čeká na platbu - osobní odběr" (text je možné upravit v Objednávky>Stavy objednávek). Informace o jednotlivých provozovnách můžete nastavit v Moduly>Seznam modulů>Osobní odběr + pokladní doklad>Konfigurace.
- Jakmile budete mít pro zákazníka zboží vychystáno, ručně změníte stav objednávky na "Připraveno k vyzvednutí - osob. odběr" (můžete i hromadně, viz. níže: Vylepšená administrace objednávek). Na základě toho zákazník automaticky obdrží e-mail, že má zboží nachystáno k vyzvednutí na dané provozovně.
- Po vyzvednutí a zaplacení zboží zákazníkem ručně změníte status objednávky na "Platba byla přijata" a automaticky se v seznamu objednávky (lze využít v případě použití modulu Vylepšená administrace objednávek) a detailu objednávky objeví ikonka pro tisk příjmového pokladního dokladu.
V případě, že denně vychystáváte více objednávek pro osobní odběr nebo nechcete otevírat každou objednávku zvlášť pro tisk příjmového pokladního dokladu, Vám doporučujeme zároveň s modulem Osobní odběr + pokladní doklad použít modul Vylepšená administrace objednávek - přímo v seznamu objednávek můžete hromadně měnit statusy objednávek, např. při vychystání zboží zákazníkům hromadně nastavit status objednávky na "Zboží připraveno k odběru" atd., nebo při potvrzení změny stavu objednávky "Platba byla přijata" ihned tisknout příjmové pokladní doklady přímo v seznamu objednávek, a to hromadně. Tento modul nabízí plno dalších vychytávek.
Vlastnosti modulu
- kompatibilita: PrestaShop 1.5.x, PrestaShop 1.6.x, PrestaShop 1.7.x
- rychlá a jednoduchá instalace modulu
- přehledné nastavení modulu
- modul umožňuje tisk příjmového pokladního dokladu s vyplněnými údaji z Vámi vybrané objednávky
- možnost výběru způsobu platby pro zaplacení v hotovosti a odebrání zboží přímo na vašich provozovnách
- po potvrzení objednávky zákazníkem je mu automaticky zaslán e-mail s údaji o možnosti převzetí
- po potvrzení objednávky zákazníkem automatické nastavení statusu "Čeká na platbu - osobní odběr" u objednávky
- po změně statusu objednávky na "Platba byla přijata" se automaticky v seznamu objednávky a detailu objednávky vytvoří ikonka pro tisk příjmového pokladního dokladu
- v kombinaci s modulem Vylepšená administrace objednávek se jedná o dokonalé řešení ve správě vašich objednávek - hromadné nastavování statusů objednávek, hromadný tisk příjmových pokladních dokladů a to přímo ze seznamu objednávek (není nuté rozklikávat jednotlivé objednávky)
- podpora multistore
- dostupné jazyky: Slovenský, Český, Anglický
- technická podpora a pomoc od autora modulu
Další výhody:
- rychlé jednání při podpoře a nízká cena
- podpora při implementaci
- otestováno a doporučeno spokojenými zákazníky
Licence modulu
Zakoupením modulu souhlasíte s licenčními podmínkami.
Licence dovoluje provozovat modul pouze na jedné doméně.
Pro neomezenou licenci, nebo více informací, nás neváhejte kontaktovat.
Instalace modulu
- Nahrajte složku s modulem "Osobní odběr + pokladní doklad" prostřednictvím FTP do složky / modules / , nebo použijte nástroj pro nahrávání modulů v části Administrace »Moduly» Přidat nový modul.
- Proveďte instalaci modulu Administrace » Moduly
- Přejděte do nastavení modulu a zadejte povinné údaje, nastavte také nutné předvolby pro správnou funkci modulu.
- Pokud se vyskytne problém, nejprve zkontrolujte správnost nastavení všech údajů a předvoleb modulu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte autora modulu.
Časté otázky při provozu modulu
Mám zaplacené moduly, jakým způsobem si je stáhnu?
Stáhnete si je z odkazu v e-mailu, který je Vám doručen bezprostředně po zaplacení modulů. V případě, že Vám e-mail nepřichází, doporučujeme zkontrolovat spamovou schránku.
Postupoval/a jsem podle návodu, přesto modul nedokážu zprovoznit, co mám dělat?
Kontaktujte naši technickou podporu, poradíme Vám.
Co je to pokladní doklad?
Pokladní doklad představuje příjem a výdej finančních prostředků v hotovosti. Pokladní doklady dokladují peněžní hotovostní operace, tj. příjmy a výdeje peněz (valut) v různých měnách v pokladně. Známe dva druhy pokladních dokladů:
- Příjmové pokladní doklady – používají se u plateb za hotové, vypisujete dvakrát, originál předáváte zákazníkovi, kopii si ponecháváte a zaevidujete. Doklady je třeba číslovat. Můžete vydávat anonymní paragony nebo příjmové pokladní doklady na jméno zákazníka.
- Výdajové pokladní doklady – obsahují podobné položky jako příjmové pokladní doklady, na jejichž základě se účtují výdaje v hotovosti. Při nákupu za hotové například v obchodě potřebujete originál dokladu. Když je doklad nejednoznačný, je lepší k němu přidat upřesnění. Když hrozí vyblednutí, je dobré jej okopírovat. Pokud něco koupíte na dobírku, požádáte při úhradě dobírky přepravce, aby Vám vystavil potvrzení o převzetí peněz. Pokud by totiž v balíčku byla faktura, chyběl by Vám doklad o úhradě. Pokud víte, že v balíčku bude paragon, potvrzení od dopravce potřebovat nebudete.
Jste-li plátci DPH, doklady, které vydáváte a přijaté doklady, u kterých si budete nárokovat odpočet DPH, musí mít náležitosti daňového dokladu.