[Modul] Česká pošta certifikace Přátelský e-shop!
Doplňující modul pro PrestaShop 1.5.x, PrestaShop 1.6.x, PrestaShop 1.7.x
Motivační program České pošty, který vám pomůže zkontrolovat správné nastavení našich balíkových služeb. Dopřejte nakupujícím maximální komfort a možnost využívat naše služby v celém rozsahu za přátelské ceny!
Modul implementuje
Balík Do ruky
Balík Na poštu
Balík Do balíkovny
Vlastnosti modulu
- kompatibilita: PrestaShop 1.5.x, PrestaShop 1.6.x, PrestaShop 1.7.x
- rychlá a jednoduchá instalace modulu
- přehledné nastavení modulu
- možnost volby, pro které dopravce bude modul povolen
- přehledný souhrn objednávky před jejím dokončením
- funkce pro přiřazení platebního modulu k dopravcům
- dostupné jazyky: Slovenský, Český, Anglický
- technická podpora a pomoc od autora modulu
Texty ke službě Balík Do Ruky
Doručení balíku přímo do rukou adresáta na určenou adresu a to již následující pracovní den po podání.
Vyberte si čas doručení:
Doručit mezi 8 - 14 hod.
Doručit mezi 13 - 19 hod.
Symbol informace - po najetí šipkou lze zákazníkům zprostředkovat další rozšířené informace o službě:
Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty. V případě, že nebudete zastiženi, bude pro Vás balík připraven k vyzvednutí na Vaší ukládací poště. Zároveň můžete využít webovou aplikaci Změna doručení Online a změnit si termín a čas doručení.
Texty ke službě Balík Na poštu
Doručení balíku na vybranou poštu následující pracovní den po podání.
Symbol informace - po najetí šipkou lze zákazníkům zprostředkovat rozšířené informace o službě:
Nemusíte být v určitý čas na určitém místě – balík si vyzvednete na Vámi vybrané poště v čase, který se Vám nejvíce hodí. Česká pošta Vás informuje prostřednictvím SMS nebo e-mailem již v den podání a zároveň ve chvíli uložení balíku na poště. Pohyb balíku můžete sledovat v systému Track and Trace na stránkách České pošty.
Texty ke službě Balík Do balíkovny
Vyzvednutí balíku v síti Balíkoven s rychlejším odbavením a možností platby kartou.
Symbol informace - po najetí šipkou lze zákazníkům zprostředkovat rozšířené informace o službě:
Cenově nejdostupnější alternativa dodání zboží z e-shopu. Jedná se o rychlé a jednoduché vyzvednutí balíku na specializovaných přepážkách Balíkovna. Stačí zvolit službu na vyvolávacím systému a následně budete v co nejkratší době vyzváni k přepážce. Pro vyzvednutí stačí pouze sdělit jméno a kód zásilky, který zákazník obdrží v zaslaném avízu. Vždy je možné platit kartou.
Výhody doručování v časových pásmech?
Pro odesílatele:
- Nabízíte zákazníkům vyšší komfort při doručování. (Adresáti vašich zásilek ocení možnost zvolit čas, který jim více vyhovuje a tím přizpůsobit doručení vlastním potřebám).
- Zrychlení a zkvalitnění doručování zásilky. (Pokud adresát může ovlivnit výběr pro správný čas doručení a vybrat si správný čas pro doručení své zásilky, je vyšší pravděpodobnost doručení zásilky na první pokus).
Pro adresáty
- Doručování v době, kterou adresát preferuje. (Již při nákupu si zákazník vybere čas doručení, který mu vyhovuje a pokud si čas později rozmyslí, lze změnu provést přes aplikaci , jakmile adresát obdrží avízo o příchozí zásilce.)
Nejčastější dotazy
Od podavatelů
Bude služba Časová pásma dostupná i v jiných lokalitách než Krajská města?
- V tuto chvíli jsou časová pásma spuštěny pouze v Krajských městech. Další lokality připravujeme.
Co se stane, když bude zásilka odeslána bez pásma?
- U zásilky adresované do lokality s časovými pásmy je realizováno doručení do firmy dopoledne a fyzické osobě odpoledne. V případě zásilky adresované mimo lokalitu s časovými pásmy je doručování realizováno standardně.
Nedochází ke zpoždění v doručení?
- Naopak, u zásilek do časových pásem, kde je zvolená služba se ukazuje zvýšená úspěšnost doručení.
Od kdy si bude moci adresát vyzvednout nedoručenou zásilku na poště v případě odpoledního doručování?
- Informaci o uložení zásilky obdržíte SMS, e-mailem neprodleně po zpracování na ukládací poště. U některých pošt bude možné vyzvednout zásilku již v den, kdy byl učiněn pokus o doručení.
Zasíláme jen do firem, může se stát, že i přesto bude balík doručen až odpoledne?
- Doručování v lokalitách s časovými pásmy je realizováno dle zvolené služby.
Bude mi služba doručení v Časových pásmech účtována?
- Doručování v časových pásmech je již zahrnuto v základní ceně služby.
Jak mám uvést službu do podacího archu, podacího lístku, ePa?
- Do formuláře ePa: Doplňková služba z podání Doručit mezi 8 -14 hod. odpovídá označení 1A a služba Doručit mezi 13 -19 hod. se označuje 1B. Toto označení je nutno uvést do formuláře ePA ke každé zásilce, u které je služba požadována.
- Do podacího archu je doplňována informace: „PD“ = pochůzka dopoledne nebo „PO“ = pochůzka odpoledne.
- Podací lístek: Na podací lístek se shodně jako podacího archu uvede údaj „PD“ nebo „PO“ do kolonky POZNÁMKA (doplňkové služby).
Můžu si změnit termín doručení z odpoledne na dopoledne?
- Ano, změnu doručení lze nastavit jednorázově u příchozí zásilky přes aplikaci na internetu Změna doručení online nebo lze zažádat o dlouhodobé řešení pro doručování zásilek přes žádost „Opatření adresáta“.
Jak si adresát zajistí večerní doručení zásilky?
- Večerní doručování si může adresát zažádat přes aplikaci na internetu Změna doručení Online a to ve chvíli, kdy obdrží avízo o příchozí zásilce.
Jak postupovat, pokud chci implementovat Časová pásma na svůj e-shop?
- Obraťte se na poskytovatele svého e-shopu se žádostí o implementaci Časových pásem, popř. produktů ČP v systému, popř. nám předejte kontakt s možností oslovení a projednání ze strany ČP.
Od zákazníků
Jsou doplňkové služby Doručit mezi 8 -14 hod. a Doručit mezi 14 – 19 hod. placené?
- Ne, tyto doplňkové služby nejsou zpoplatněny. Zpoplatněná je dispozice večerního doručování „Doručit mezi 18 – 21 hod.“ a to aktuálně za akční zaváděcí cenu 1Kč. Tato cena je platná do 30. 6. 2017.
Odeslal jsem balíček s nevhodným časem doručení, co mohu dělat?
- Čas doručení po odeslání balíku může změnit jen adresát. Změna doručení je možná v případě, kdy podavatel uvedl k zásilce kontaktní údaje adresáta a adresát obdrží podací číslo zásilky. Podací číslo zásilky obdrží adresát v SMS či e-mailové zprávě. Změnu lze provést na internetu v aplikaci Změna doručení online nebo se domluvit přímo s balíkovým doručovatelem v den doručení zásilky.
Obdržel jsem SMS/e-mail s časem doručení a chci jej změnit, ale nemám přístup na internet. Jak mohu změnu provést?
- Změnu doručení lze domluvit při osobním či telefonickém kontaktu s balíkovým doručovatelem nebo na příslušném Depu.
Při nákupu zboží na internetu jsem u služby Balík Do ruky nenašel možnost zvolit časová pásma doručení?
- Bohužel, pak se jedná o e-shop, který ještě nenabízí novou službu Časová pásma doručení na svých webových stránkách nebo zásilka je adresována do lokality, kde služba není nabízena.
Licence modulu
Zakoupením modulu souhlasíte s licenčními podmínkami.
Licence dovoluje provozovat modul pouze na jedné doméně.
Pro neomezenou licenci, nebo více informací nás, neváhejte kontaktovat.
Instalace modulu
- Nahrajte složku s modulem "Bankovní převod" prostřednictvím FTP do složky / modules / , nebo použijte nástroj pro nahrávání modulů v části Administrace »Moduly» Přidat nový modul.
- Proveďte instalaci modulu Administrace » Moduly
- Přejděte do nastavení modulu a zadejte povinné údaje, nastavte také nutné předvolby pro správnou funkci modulu.
- Pokud se vyskytne problém, nejprve zkontrolujte správnost nastavení všech údajů a předvoleb modulu. Pokud problém přetrvává, kontaktujte autora modulu.
Časté otázky při provozu modulu
Mám zaplacené moduly, jakým způsobem si je stáhnu?
Stáhnete si je z odkazu v e-mailu, který je Vám doručen bezprostředně po zaplacení modulů. V případě, že Vám e-mail nepřichází, doporučujeme zkontrolovat spamovou schránku.
Postupoval/a jsem podle návodu, přesto modul nedokážu zprovoznit, co mám dělat?
Kontaktujte naši technickou podporu, poradíme Vám.